Interview with Heiner Faust, GS Trophy founder

As the 2012 GS Trophy reaches its conclusion, we speak to Heiner Faust, Vice President Sales and Marketing for BMW Motorrad, who explains the origins of the successful GS Trophy brand.

Find us on Facebook and Twitter:
https://www.facebook.com/BMWMotorrad
https://twitter.com/BMWMotorrad

Прочитайте также:

With our pack through the Pyrenees. Cascastel Hit the road, Steph! After a long day and an exciting press conference Stephanie and the whole team had to get up very early. Accompanied by Salvador ...
Новый BMW M2 Купе Компактные и мощные спорткары BMW заставляли прохожих оборачивать головы, и их сердца учащенно биться еще 40 лет назад. В BMW 2002 turbo воплотил...
Тест-драйв New BMW X5: покушение на законы физики... Когда третье поколение BMW Х5 впервые показали публике, многие были разочарованы: разительных внешних отличий от предыдущего «икс пять» не было. Корре...